Födelsedagsfirande för Hannah

Efter att jag tagit mig hem från stallet fick jag snabbt duscha och göra mig anständig, min fina vän Hannah fyllde nämligen arton år och jag skulle till henne för att fira! Vi var ett gäng som begav oss mot bagarmossen för att fira och där var det födelsedagsmiddag. Några timmar förflöt med god mat, tårta, musik och massa snack, och när klockan blev mycket följde jag med Hannah hem och sov där. 
 
Dagen efter sov vi till nio, en del av hennes släkt skulle nämligen komma då hennes syster skulle resa bort en längre tid. När de åkt begav vi oss mot Farsta centrum för lite shopping och fika. 
 
 
Jag var hemma vid sex och halv sju åkte vi mot farmor för att fira Affe som fyllde år. När vi väl var hemma var jag tröttare än på länge, jag hade nämligen inte sovit mycket natten innan. 
Upp