Taktik

Jag har äntligen kommit fram till en taktik!
Det blev mycket riktigt ett besök i stockholm scifibokhandel under dagen, men jag höll hårt i plånboken. Det var inte allt för svårt måste jag säga, jag kan inte påstå att jag är överförtjust i affären här i stockholm. Det är alldeles för rörigt för mig, jag får ingen överblick över var vilka hyllor är och var jag faktiskt varit. Det som lockade idag var mest det gamla vanliga, Stephen King och Tolkien, och sammanlagt tre böcker fick följa med hem.
 
Inför besöket idag la jag upp en taktik; Jag fotograferade de hyllor av olästa böcker jag visste att jag var intresserad av idag. Idag var det bara två hyllor som gällde, King och Tolkien, och det räckte med att jag fotograferade dem, men jag tror att det skulle fungera att göra med andra böcker också. Bara att jag tvingas ta lite fler bilder, hehe.. Jag har iallafall börjat sortera de olästa lite efter genre (överst har vi ungdomsskit, sedan lite skönliteratur + skräck, stephen king-hyllan och sist en lång rad deckare) så det blir fullt genomförbart.
 
 
Upp