Solig dag

Idag fick jag min sista praktikdag avklarad, och det kommer kännas konstigt att inte längre bege sig dit på tisdagar. Jag har lärt mig massor under året där och det har varit riktigt kul, även fast stallarbete är tufft.

Dagen förflöt på som vanligt utan några stora problem. Det är så mysigt när hästarna börjar gå på gräs, sommarkänslor till max och trevliga minnen med det, underbart! Vid ett red jag ett pass på Balett, och även fast det inte gick lika bra som förra veckan var det roligt. Vi fokuserade mycket på bakdelsvändningar och det var någonting jag hade svårt att få till, mina hjälper blir inte tillräckligt tydliga, starka och tja.. korrekta, haha! Det är alltså något jag får jobba på, tillsammans med en massa andra saker.
 
Det har varit strålande sol hela dagen, men när jag kom hem vid sextiden var den tyvärr inte kvar, och mina planer om att gå ut och sola fick ställas in. Istället planerade jag sommaren lite kort, jag och Lalli planerar nämligen att vandra lite i sommar och håller på att kolla upp olika vandringleder. Jättekul ska det bli, att komma ut i naturen och promenera i någon vecka.
 
Upp