Oplanerad utan planer

Planer blir inte alltid som man tänkt och därför sitter jag hemma ikväll.
Klart det är tråkigt, jag hade sett fram emot kvällen, men det är sådant som händer ibland och bara att acceptera. Istället kör vi en annan dag! Halloween är det och gatorna är fulla med utklädda barn, hit är det dock ingen som hittar vilket gör kvällen tyst och lugn. Ibland är det allt bra att bo lite avsides, då slipper man det eviga plingandet på dörren under dessa högtider.
 
Morgondagen tänkte jag ägna åt lite akvariepyssel och lördagen jobbar jag, sedan är mitt sista höstlov officiellt över. Söndagen räknas inte, tycker jag, den är alltid lika tråkig och grå. Jag kan dock inte låta bli att längta tills måndag då studentmössorna äntligen ska designas och beställas. Att det sedan ligger efter skoltid och att det kostar mer än jag egentligen har råd med ska jag ignorera för stunden, det kan det väl ändå vara värt!

Mina fina tjejer i tisdags!
Upp