Trött

Imorgon ska jag sova riktigt, riktigt länge.
Jag är så otroligt trött på att gå upp tidigt efter den här veckan, och jag är trött i kropp och huvud och tja.. Jag är trött på allt haha! Veckan har varit sjukt lång och sjukt intensiv, och även fast jag brukar säga att jag trivs mer på praktik än i skola (vilket ofta är sant) så är jag glad över att det är skola nästa vecka. Vi har haft kul, Mila och jag, och vi har jobbat på fast än vi både frusit och varit trötta. Nu får vi ladda om krafterna till på torsdag när det är dags igen, och då tror jag vi är lite mer taggade båda två.
 
Idag är det jobb som gäller och jag såg till att lägga mig tidigt igårkväll för att orka upp när klockan ringde. Nu sitter jag här, mer eller mindre pigg, och redo för en dags jobb. Eller tja.. Riktigt redo är jag väl inte än, haha, utan först ska jag ta på mig mänder med kläder så att jag håller värmen under dagen. Förmodligen blir det inte en allt för lång stund i stallet i eftermiddag, jag känner på mig att jag inte kommer vara lite trött då, men ett par timmar borde jag kunna pyssla med söttjejen ändå. Nästa vecka laddar vi om och kör på riktigt, och det ska bli väldigt skönt.
 
Upp