En bra vecka som inte gillar mig

Den här veckan vill mig ont, det kan jag lova.
Bortsätt från att jag är superglad över att få skritta på lilla sötsöt och dessutom spendera ännu fler dagar i veckan med henne (vad sägs om alla?) är jag dessutom ledig. I vanliga fall skulle jag inte alls vara glad över att vara ledig i en hel vecka, men just den här veckan med lilla Silver? Jo tusan! Nu ska hon ju visserligen sättas igång iallafall nästa vecka också, när jag inte är ledig, men då ska jag försöka fixa så jag kan rida henne på kvällen iallafall. Det är bara tisdagen jag tyvärr får säga nej till, för då har jag zeppis och hinner inte med dem båda två.
 
Men, iallafall, veckan är ändå inte helt på min sida. Huvudvärken har legat tung sedan i lördags, vilket är enormt påfrestande. Jag är van att ha ont i huvudet, ja, men inte så jäkla mycket! I måndags var det inte kul att kriga sig till stallet, och att ta hand om Silver var en kamp (men helt värt det, såklart). Nu har den börjat släppa vilket är superskönt, men istället fick jag ont i en fot. Dagen efter ont i den andra. Den tredje dagen ramlade jag ner i ett dike och skrapade upp ett knä, så nu har jag ont där. Ja, så går det vidare, med otur på otur. Imorgon hoppas vi på en helt smärtfri dag, men då slutar det säkert med att Silver kastar av mig eller något i den stilen, haha.
 
Upp