Tröttis

Idag åkte jag hem från skolan, satte mig i soffan och somnade.Jag slutar pinsamt tidigt på onsdagar, tio i elva på förmiddagen och i lagom tid för lunch. Alldeles för tidigt för att åka till stallet dock, och istället får jag spendera en timma hemma innan jag ger mig vidare ut i kylan. Idag blev det dock en riktigt lång timma, jag lyckades nämligen somna och fördrev tiden på ett relativt härligt sätt haha.. Mot stallet blev det så fort jag vaknade upp och jag var framme lagom till kvart i tre, pigg och glad.
 
Nu är jag inte riktigt lika pigg längre och jag skulle gärna sova några timmar till istället för att plugga. En redovinsning denna fredag och en inlämning nästa, och jag är många meningar från att bli klar. Plugget lockar inte och allt annat verkar roligare.. Och därför hamnade jag här! Utan något vettigt och säga, och utan något kul att visa. Aja, bara att sätta fart.
 
Lalli klagar på att hon aldrig är med i min blogg längre så.. Varsågoda, två
bilder från i lördags!
Upp