En liten paus

Allt julstök fick sig en liten paus under dagen för att ta sig upp till centrum och hämta ut ett paket på posten. Som jag nämnt tidigare är det utgång som gäller på lördag och med mitt begränsade urval av kläder i den lilla garderoben kände jag mig sugen på något nytt. Idag har jag därför testat paljettkjolen jag beställt hem och om allt blir som det är planerat är det den jag ska dansa natten lång med. Hur det kunde bli så vet jag inte, kjol är inte min grej och jag har alltid hatat paljetter, men nån gång ska väl vara den första haha!
Någon post har vi inte fått idag och det gör inte brevbäraren poppis. Jag väntar nämligen på en klänning jag ska försöka montera ner så att jag kan använda överdelen tillsammans med kjolen, hmm.. Att den inte dök upp idag betyder att jag måste vänta till fredag, suck, och fungerar det inte då blir det reservplan b.. eller ö! Håll era tummar och tår så är ni snälla, för att paketet hinner fram och för att det fungerar som tänkt.
 
Den 23 december 2008 la jag ut de här två bilderna på min blogg. Varför? Bra fråga haha..
Upp