Fredag, härliga fredag

Fredag, äntligen äntligen fredag.Under hela läsåret har fredagar varit en av de värsta dagarna under veckan, men nu när det är lov har fredagar blivit en sån där härlig, underbar dag igen. Jag har längtat hela veckan haha! Visserligen betyder det att lovet är slut (och att jag verkligen borde börja plugga..), men det är nästan värt det. Mysfredag är det idag, och det kan nog ingenting förstöra.
 
Planerna för dagen ser ut som så att jag först ska byta vatten i det nya akvariet, och sedan ska jag bege mig in till stan med Lalli för lite shopping. Någon direkt shopping blir det inte för mig, jag är glad nog om jag hittar en tröja jag kan ha på morgondagens utgång, men Lalli har lite mer att titta på och jag hänger såklart med. Själv tog pengarna slut på bokrean, haha, och även om jag inte ångrar det önskar jag att jag hade lite mer pengar att röra mig med. Aja, jag ska väl vara glad så länge jag får ett studiebidrag haha, och det räcker rätt bra just nu.
 
Upp