Roliga dagar

Tiden flyger fram när man har roligt, och roligt har jag haft!
Allting startade den 13 juni när Summerburst kickade igång, och på plats fanns lalli och jag för att festa och njuta av musiken. Kallt och kyligt var det, inte alls som vi hade föreställt oss, och dessutom hade jag dragit på mig en nedra förkylning. Vi var där redan från öppning och stannade till stängning, det är ju på slutet de bästa spelar! Dock blev det en ät och värma upp sig-paus i mitten på någon timma eller två, perfekt. Dag nummer två bjöd på ett mycket finare väder och dagen var riktigt härlig, och det var ett bra jäkla drag! När de sista körde var det fullt ös, och vi fick variera med var vi stog för att orka, mitt inne i smeten blev man (jag) snabbt trött haha! Jag lyckades hålla mig på benen hela tiden iallafall, mer eller mindre, vilket säger en del hehe.
 
 
 När summerburst spelat sina sista toner var det dags att börja packa, och den 17 juni satte vi oss på flyget mot Fuerteventura. Sju nätter sov vi på hotel club drago park och levde som kungar, all inclusive var lite nice ändå. Vi hade båda två hoppats på lite mer runt omkring och möjligheten att äta ute på restauranger (helt och hållet fotbolls-vms fel haha..), men vi klarade oss bra ändå. Långa, varma dagar i solen framför poolen eller på stranden, med god mat, efterrättsbuffé efter måltiderna, pringles och isté. För mig var mycket nytt, att flyga, att vara utomlands, att dricka isté, att äta alla möjliga konstiga saker med okänt innehåll och att ligga och sola, jättemysigt! Det gav helt klart mersmak och jag skulle inte tacka nej till en till resa, dock är min familj inte riktigt lika positivt inställd och Lalli är inte min på länge nu, haha.
 
Upp