En omöjlig lista

Igår hade jag min första svenskalektion för terminen och ett film-tema startades upp. Vi skulle berätta för varandra och läraren vad vi brukar se på för filmer och serier, och sedan dess har jag försökt skriva en lista på vilka filmer och draman jag ska prioritera att hinna se först.
 
Det finns så himla många draman (och flera filmer) som jag verkligen vill se, men tiden är inte tillräcklig för att jag ska hinna se allt. Därför tänkte jag nu alltså skriva en lista på vilken ordning jag ska se saker i, men jag märkte snabbt att det är alldeles för svårt.

Högst på min lista står iallafall att se klart Mikeneko Holmes no Suiri. Jag har väntat och väntat och väntat på att avsnitt 4-11 ska textas (alltså har jag bara sett avsnitt ett till tre) men nu har det gått över tre månader och tja.. Jag orkar inte vänta mer. Därför blir det till att se resterande avsnitt utan text, och även fast jag inte kommer förstå mycket så ligger den högtst upp på listan.

Sedan blir det svårare, mycket svårare. Jag vill verkligen se Kuruma Isu de Boku wa Sora wo Tobu, en drama special från i år, och den hamnar väldigt högt upp i listan. Samtidigt vill jag väldigt gärna se klar Maou som jag började med för ett tag sedan, och att jag inte har sett de båda pikanchi filmerna än är helt klart inte okej. Sedan vill jag ju.. Nä, jag får nog fortsätta spåna på den där listan ett tag.
 
Den gemensamma nämnaren mellan allt jag vill se är väl att minst en från Arashi är med i varje drama/film. Visst finns det mycket annat bra också, men av någon anledning hamnar inte de lika högt upp på listan, hehe.
Upp