Händelselöst

Efter en helt händelselös dag ska jag snart gå och lägga mig.
En gång under dagen var jag utanför dörren och följde med Lalli och handlade men annars har dagen spenderats med ingenting. Akvariedag var det inte och det var nästan lite skönt, jag är trött! Något annat som var väldigt skönt är att jag inte pluggat alls under dagen, och det inte riktigt lika sköna är att jag verkligen borde ha gjort det. Jag har möjligtvist en redovisning imorgon som jag inte är redo inför, men just idag verkar jag inte riktigt bry mig. Imorgon lär jag väl ha panik istället haha!
 
Det var ett par veckor sedan vi senast var i skolbyggnaden, förra veckan var vi nämligen ledig de dagar vi brukar vara där. Dagens största problem lär bli vad vi ska äta till lunch, efter två och ett halv år börjar vi nämligen få slut på idéer, och även fast det är min längsta dag i skolans byggnad antar jag att dagen kommer gå fort. Sedan är det dags att bege sig till stallet för lite silvermys och där någonstans har väl vardagens alla rutiner börjat igen. Riktigt som vanligt blir det dock inte, på fredag är det horse show som gäller hela dagen och på söndag är det första advent. Mys på hög nivå!
 
Upp