Dags att sätta fart

Nä, imorgon ska jag börja plugga!
... Eller inte, men jag borde ta tag i skiten snart. Nästa vecka har jag ett väldigt stort hästprov och jag har mängder att plugga in tills dess, men sen lovet började har jag kommit in i ett riktigt inte plugga-humör och jag har inte rört en skolbok. Istället skjuter jag upp det in i det sista, och jag kan bara skratta mig lycklig över att det iallafall är det enda vi har prov i veckan som kommer. När jag får lite mer motivation eller något i den stilen ska jag försöka påbörja en uppgift i religion också, men jag skulle tro att det kommer dröja innan jag ens hinner läsa igenom vad jag ska göra haha..
 
Imorgon blir det utgång på kvällen, och innan dess ska jag nog lyckas plugga lite. Tråkigaste uppladdningen man kan få, haha, men det kanske bara gör kvällen ännu roligare? Förmodligen blir det inget stall imorgon då, jag föredrar att åka på kvällen och på dagen lär jag ha fullt upp, och det får jag ta igen ikväll istället. Snart ska jag bege mig dit, men efter en heldag på stan har jag lust att sitta och sova! Någon shoppinglycka var det inte och jag spenderade bara sjuttio kronor på lunch, och den enda framgången var att jag hittade ett par klackar jag verkligen vill ha. Att de är pinsamt dyra är en annan sak, och i framtiden ska jag stalka alla skoreor och hålla både tummar och tår.
 
Upp