Tröttis

Igår stod utgång på schemat efter jobbet och idag är jag TRÖTT.
Antar att jag kunde räknat ut det innan, att jag skulle vara riktigt sliten efter den här veckan och en utgång på det kanske inte var det bästa, haha, men aja. Det hade inte varit någon fara om det inte var så att jag nu har blockpraktik i två veckor och tvingas gå upp fem varje dag.. Suck! Det positiva är dock att det är valborg nästa vecka vilket bara lämnar tre skoldagar kvar, och en av dem är mösspåtagning. Underbart!

Idag har jag legat på soffan och halvslumrat hela dagen, om man bortser från den timma jag var ute med hunden. Jag och Lalli utnyttjade vädret till max med både shorts och linne, och det var riktigt mysigt ute i det fina vädret och jag hoppas att allt det här "det ska snöa på torsdag"-pratet visar sig hur fel som helst. Nu är det nästan maj och jag är redo för sommar och sol.
 
Upp