Akvarium nummer ett

Igår stod det gamla akvariet på schemat, och åh så bra det blev! Äntligen var all grus rengjord och då var det bara att tömma akvariet, lägga i den nya sanden och sedan fylla upp det igen med mestadels samma vatten. Ommöblering blev det också och där kanske jag inte riktigt är helt klar, det är någonting som saknas men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad. Bra kommer det bli dock, ännu bättre när växterna växt upp som jag vill ha dem, och senare idag ska jag upp till djuraffären för att införskaffa fiskar till karet. Det kommer bli en dyr historia, men det är så värt det!
 
Idag är det fiskar som ska köpas, imorgon börjar bokrean och till det stora akvariet ska jag köpa en jäkla massa växter så fort jag får tillbaka det. Under veckan ska jag även betala in pengarna för studentskivan och jag har ingen aning om hur jag ska ha råd med allt, haha! Ett studiebidrag kommer tack och lov snart och det lär ta slut på samma gång som jag får det, sedan är det bara att vänta till nästa månad innan något mer kan införskaffas.
 
Om jag minns rätt är det här böckerna jag köpte på bokrean för två-tre år sedan. Jag har
visserligen bara läst två av dem än så länge, hehe, men jag ska ändå passa på att "fynda"
iår!
Upp