Andra och sista dagen på bokrean

Idag var det alltså dags att bege sig mot bokskotten igen, och den här gången med m och p i släptåg. Redan innan hade jag bestämt mig och satt en gräns på två böcker, men vem försöker jag lura? Under tiden jag gick igenom alla de böcker jag inte hann med igår hann jag plocka på mig sju stycken, och sedan kände jag mig faktiskt helt nöjd. Jag såg faktiskt inget mer efter det som jag ville ha (även om jag är relativt säker på att det fanns ett flertal titlar jag inte såg och annar skulle ha köpt, haha), och nu kan jag alltså kända mig helt och hållt nöjd på bokfronten. 33 nya böcker blev det på årets bokrea (för ja, nu är det faktiskt stopp!) och alla är sådana där böcker jag bara vill läsa nu på en gång. Hur jag ska lyckas välja senare när det är dags att börja läsa har jag ingen aning om, haha..
 
Förutom fånigt mycket böcker är det akvarierna som varit på schemat under lovet. Det gamla fick sig en uppfräschning och det ska jag visa någon dag, men de andra ser ut som de brukar och ska. När stora akvariet kommer tillbaka ska jag köpa helt nya växter till det, och därför plantera de växter som är i nya i de andra tre. I nya ska det nämligen inte vara några växter i framtiden, utan det ska bli ett stenakvarium. Att jag sedan valt arter som vill ha algväxt är jag väl inte lika glad över, haha, men jag vänjer mig säker tillslut.
 
Upp