Dag nummer två

Då var dag två avklarad på den här helvetesveckan, bara tre dagar till att stå ut!
Miniclinics stod på schemat under förmiddagen och vi tog oss igenom våran utan allt för stora problem. Bra blev det kanske inte, men vi sa det vi skulle säga och jag tror nog vi lyckades skramla ihop till ett godkänt iallafall. Att vi sedan fick en ponny som var alldeles för snäll vet jag inte vad man ska säga om, haha.. Eftermiddagen bestod av föreläsningar om fodersmältning, fodersorter, foderstater och tänder, och då var det inte lätt att hålla ögonen öppna. Intressant, javisst, men så fruktansvärt långtråkigt och vi var nog lite trötta allihopa.
 
Nu har jag precis landat hemma efter att ha firat mormors födelsedag med smörgåstårta hemma hos henne. Själv åt jag innan, hehe, då jag är lite väl tråkig för att äta något i den stilen, men det var mysigt ändå. Lika trött är jag fortfarande, till min egen förvivlan, och det skulle förvåna mig om jag håller mig vaken mycket längre. Den här veckan är som sagt tuff och klockan ringer fem imorgon innan en stressad och arbetsfull dag börjar, och att det sedan tar två timmar dit och två timmar hem gör inte saken bättre. Då missar jag hellre några timmar av kvällen mot att vinna pigghet i några fler timmar imorgon!
 
En viss kille har växt sig stor och fin!
Upp