Måndag, fina måndag

Graderna kanske står på minus, men nog tycker jag att det ser ut som en fin dag där ute!Måndagmorgon var det dags för igen, och dagen ser precis ut som vanligt. Vid åtta ska jag bege mig till skolan och vid två ska jag bege mig hemåt igen, och där emellan ska jag försöka hitta på något kul att äta. Just nu är fantasin på minussidan och det blir mest samma sak varje dag. Förra veckan åt jag jordgubbar tre av tre dagar, kan det bli mysigare? Jag hoppas på att de ska ha ett lågt pris på dem denna vecka med men haha, sådan tur lär jag nog inte ha.
 
Vill ni veta något jag upptäckt förresten? Jag går upp för tidigt! Eftersom jag tvärt slutade platta håret när sportlovet trädde i kraft och sedan aldrig började igen har jag alldeles för mycket tid över på mornarna, och jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra haha. Antingen ställer jag om alarmen och får sova en halvtimma längre, eller så inser jag att mitt hår inte funkar vilt och att jag borde börja platta det igen.. Haha!
 
Upp