Sol och lerbad

Hästdag nummer tre hette onsdag och dagen har varit förvånandsvärt bra!
Inte så att jag går runt och vantrivs på min praktikplats, haha, utan det är mer det där med den långa resan och att vi den här veckan har så många dagar stall på rad som jag inte gilla Dagen blev iallafall lugn och jag hann med ett dopp i ponnyhagen när jag skulle släppa ut en häst, och sedan fick jag vackert stå och vänta tills någon kunde komma och dra upp mig för inte gick det att ta sig loss. Mina fötter satt så fast de bara kunde och det var knappt att jag ens kom loss när någon slet i mig haha..
 
SOL! har det varit idag, och så underbart det var. Solen var framme och värmde när jag slutade och begav mig mot bussen, men när jag äntligen var framme i handen var det tyvärr inte mycket kvar. Hoppas istället på lika fint väder imorgon, då har jag inte riktigt lika långt hem och kanske hinner njuta av solen en liten stund iallafall. Det är en riktigt glad-dag idag iallafall, och jag har inte ens något emot att ta mig iväg till nästa stall. Jag sitter nyduschad och har en tjugo minuter på mig att slappa innan jag ska ge mig iväg till sötsöt, och om hon är inne eller inte återstår och se.
 
Upp