Torsdag

Nyduschad och trött sitter jag och förbereder mig för att åka till stallet. Det kändes lite väl dumt att duscha innan stallet istället för efter, men å andra sidan har jag bara ridning imorgon så då gör det inget om jag luktar lite Silver. Fröken fäller förresten för fullt just nu och är en lika stor smutsgris som vanligt, igår spenderade jag nästan två timmar med att bara få henne lerfri. Mysigt är det såklart, men jag önskar att hon kunde rulla sig iallafall lite slarvigare haha.. Jag hoppas att hon såg finare ut idag iallafall, eftersom jag kommer dit först efter att lektionerna är över och hon har gått.
 
Det kanske bara är sista veckan i mars, men herregud vad lite det är kvar av skolan! Dagarna springer iväg och de sista stora projekten i skolan har eller ska startas upp under kommande vecka, och samtidigt har alla halvt panik inför studenten. Mössan är fixad för min del och skorna också om jag har tur, och då gäller det alltså bara att hitta en klänning jag kan visa mig ute i. Inte lätt alltså, men det måste gå. Studenten kräver en klänning och jag tänker inte ge upp, allt ska bli perfekt haha. Bilder får ni nog inte förrän på dagen till ära eller kanska på mösspåtagningen, jag passar nämligen inte alls i mössa och fastnar därför inte på bild.
 
Upp