Vegetarisk buffé och bokrea

Det var inte många timmar jag hann sova innan mamma väckte mig, och nu sitter jag trött och seg och helt oredo för allt det plugg jag skjutit upp. Vi började dagen med att åka iväg och äta vegetarisk buffé på ett mysigt lite t café, och sedan fortsatte dagen på bästa möjliga sätt med ett besök på Ica Maxis bokrea. De hade högar med Stephen King-böcker för 29kr styck, underbart! Tyvärr var det bara tre jag inte hade, men de fick iallafall följa med hem till bokhyllan som nu plötsligt blivit för liten igen. 
 
Nu är det som sagt meningen att jag ska plugga, men det tjuter fortfarande i öronen efter natten och jag är så pass trött att jag inte vet om det är någon idé haha. Kanske får jag satsa på det imorgon istället och hoppas på att det jag ska lära mig är lätt, det blir så mycket roligare då. Veckan som kommer nu är iallafall godkänd, medan veckan efter är en hopplös profilvecka med praktik, stall och prov, suck. Det är tur att vi är så muntra allihopa iallafall, annars skulle det ju bli jobbigt.. Haha. 
 
Några av mina kära Stephen Kingare
Upp