Bra eller ännu bättre?

När Arashi släpper en ny låt är det en självklarhet för mig att jag kommer tycka om den. Jag behöver inte oroa mig eller fundera, bara lyssna och njuta, och hittills har jag aldrig blivit besviken. Kommer jag någonsin bli det? Det tvivlar jag på, men man ska aldrig säga aldrig. Arashi har många, många låtar, och självklart finns det dem jag gillar mer än andra, men om ni skulle be mig att plocka fram en dålig låt skulle jag ställas inför ett problem; Det finns ingen.
 
 När Arashi släpper en ny låt brukar jag alltid tycka om den, men ibland kommer det låtar som jag tycker lite extra mycket om redan från början. Favoritlåtar skulle man kunna kalla det, om det är okej att ha väldigt många stycken, och därför är det fortfarande spännande att lyssna på alla nya låtar som kommer. Kommer jag tycka om låten, eller kommer jag att älska den? Svaret vet jag aldrig innan, och trots korta previews kan jag aldrig veta säkert innan jag har hela låten till mitt förfogande.
 
För ett tag sedan släppte Arashi sin nya singel GUTS, och jag väntar tålmodigt på att paketet med mina exemplar ska dimpa ner i brevlådan. Inte förräns då kan jag lägga in låtarna i mobilen och njuta för full, och den här gången har jag faktiskt valt att vänta. Bortsett från singelns första låt har jag inte lyssnat på någon av de andra, och är fortfarande förväntansfull och nyfiken på hur de ska vara och låta, på bara vilken genre de ska vara. Eftersom jag redan har tjuvlyssnat på den första låten, som har samma namn som singeln, har jag stora förhoppningar. När jag lyssnade på den låten behövde jag nämligen aldrig fundera, utan jag visste svaret från början; Jag älskar den!
 
Upp