Underbar torsdag

Igår hade jag en sådan där underbart ledig dag.
En lång sovmorgon, en mysig frukost och en lugn tur med hunden, sedan begav jag mig till stallet för att pyssla om lilla sötsöt. Dagen till ära fick hon manen ryckt, dock gjorde jag den inte i närheten av så kort som dem tycker att hon ska ha, det är bara fult! Istället kortade jag bara av någon dm eller mer på den, och jag saknar redan det långa. Jag fick lite bråttom mot slutet så på lördag får vi se om det behövs finputsas lite.
 
Efter stallet mötte jag upp Lalli för lite shopping, och för första gången någonsin kom jag hem med mer än en påse. Av någon anledning fanns det så mycket jag ville ha igår, varför gör det alltid det när man inte har så mycket pengar? Vi hann inte gå igenom alla affärer och ändå kom jag hem med massor av nytt, men samtidigt är min nyvarande garderob ett skämt så jag behöver allt nytt jag kan hitta haha. Roligt var det också, säger hon som hatar att shoppa, och jag ska försöka tjata med mig Lalli att gå någon mer dag!
 
Upp