Korkad på hög nivå

Som jag nämt tidigare älskar jag Arashis nya skiva och jag ska väl inte fortsätta tjata om det, men jag måste berätta något roligt! Jag älskar alla låtarna, men det finns några stycken som hamnat lite extra högt upp på min lista, b.la. låten Hey Yeah! Jag hann lyssna på den säkert trettio gånger (eller ännu fler?) under ett par veckor innan jag bestämde mig för att kolla upp texten för att se om jag hört de engelska orden rätt. Så långt rätt, inga problem. Men vad tror ni jag upptäcker? Jo, det är ett solo. Hahaha förlåt, men jag var helt övertygad om att det var en vanlig låt, en låt med alla. Men nej, där stod det klart och tydligt att det var Shos solo och jag var tvungen att lyssna på låten en gång till innan jag kunde acceptera det.
 
Jag antar att jag helt enkelt inte lyssnat ordentligt på låten innan, utan bara hört musiken och sången och känt att "wow, det här gillar jag!" utan att lyssna noggrannare än så. Lite pinsamt och mycket roligt haha, men nu vet jag iallafall och när jag lyssnar på låten kan jag inte riktigt fatta att jag inte insåg det direkt. Inte för att det spelar någon roll, jag gillar den precis lika mycket ändå.
 
Upp