Kylan kommer smygande

Brr, vad kallt det har varit idag!
-5 grader imorse när jag gick hemifrån och inte mycket varmare när jag skulle hem igen. Inte helt populärt, men å andra sidan är det nästan december och snart vill jag nog ha lite snö på marken. Inget slask och blöta skor, utan fint och fluffigt vill jag ha det, precis som det ska vara. Just nu sitter jag och värmer upp mig på en mugg kall choklad, hur det nu hänger ihop. Ingenting jag egentligen gillar eller brukar dricka, men väl hemkommen från stallet lockade det. Gott? Nej, inte idag heller, men visst fanns myskänslan där!
 
Imorgon står det jobb på schemat men på fredag är jag faktiskt ledig. Istället styr jag fötterna mot globen friends arena för årets horse show! Fredagen bjuder på dressyr och clinic för min del, och på söndag ska jag ta del av kvällshowen med min kära syster. Det var egentligen meningen att jag bara skulle gå då, men jag blev bjuden på fredagen och det ska bli riktigt mysigt och roligt. Finns det något bättre sätt att fira in första advent på?
 
Upp