Och så satt man här

Jag hade glömt vad onödigt det var med skolan just nu, suck!
En helt vanlig måndag med tre timmars lektion, och jag har verkligen ingenting att göra. Klar i båda ämnena sen över en månad tillbaka, och jag har inte mycket annat att pyssla med istället. Kvar att göra i skolan, någonsin, är två muntliga redovisningar och till dem behöver jag göra två powerpoints, men något material för det har jag inte i skolan så där finns inget alls jag kan göra. Annars hade det varit bra, hehe, för jag är inte alls redo för någon av dem.
 
Måndag somsagt, och ikväll ska jag bege mig mot stallet. Innan dess har jag dock gott om tid till att göra allt eller inget, jag slutar vid två. Kanske kan jag försöka slänga ihop en redovisning eller två, men än så länge förstår jag inte direkt vad man ska göra och då blir det inget bra gjort. Istället ska jag nog fortsätta leta efter sommarkläder och shorts, även fast vädret inte direkt gör mig motiverad. Jag saknar solen och värmen som var här ett kort tag för några veckor sedan, och jag är trött på regn, regn, regn.
 
Ungefär såhär trötta är vi idag!
Upp